вівторок, 7 червня 2016 р.

Сто рецептів здоров’я


7 червня в читальній залі Чорнобаївської книгозбірні відбулося чергове засідання клубу ветеранів війни і праці «Зустріч» під назвою «Сто рецептів здоров’я». Ведучі розповіли про лікарські рослини - найбільше диво природи.

З глибокої старовини людина використовувала природні блага рослинного світу і як джерело свого прожитку, і для полегшення своїх недуг. Наші пращури ще в глибоку давнину помітили, що в багатьох рослинах прихована цілюща сила і тому почали використовувати їх для лікування найрізноманітніших хвороб. Учасники клубу «Зустріч» активно взяли участь у конкурсах «Угадай мелодію» та «Впізнайте лікарські рослини». З цікавістю прослухали розповідь про рослини — провісники погоди.




Працівники бібліотеки підготували для кожного учасника клубу мішечки здоров’я із цілющими травами.

Колись у давнину наші пращури до свят і подій готували напої з трав.

Тож бібліотекарі почастувати чудодійним запашним напоєм і своїх учасників клубу, який додасть їм сили і здоров'я. Побажали менше хворіти та бережно ставитись до природи, звичаїв і традицій нашого народу, вивчати їх, передавати з покоління в покоління.

Дружіть з природою, і вам не треба буде звертатися до лікарів, бо саме в природі закладена основа вашого життя, здоров'я.

Для присутніх влаштовано слайд перегляд: «Цілющі скарби рідного краю».

З гарний та веселим настроєм залишили бібліотеку члени клубу «Зустріч».