середу, 2 листопада 2016 р.

Молодь за здоровий спосіб життя


31 жовтня 2016 року в читальній залі Чорнобаївської ЦРБ проведено засідання клубу «Контакт» на тему «Репродуктивне здоров’я та планування сім’ї», на якому були присутні учні старших класів Чорнобаївської гімназії, ЗОШ №1 та №2 з класними керівниками.

У нашому світі, коли екологія знаходиться в занепаді, промисловість обсипає нас масою шкідливих сполук, а народжуваність падає, репродуктивне здоров'я жінки стає на перший план.

Жіночий організм, ще, будучи дуже молодим, спрямований на підготовку до майбутнього потомства. Дитинство - це той період, коли у дівчинки формується основа для її майбутнього здорового материнства.

Бібліотекар ЦРБ Алла Кулик розповіла про те, що майбутні покоління залежать, в першу чергу, від репродуктивного здоров’я жінок і чоловіків ще до процесу зачаття, а бібліограф Валентина Квітка підготувала огляд літератури на дану тематику.

На засіданні лікар-гінеколог центральної районної лікарні Наталія Павлівна Гирич ознайомила підлітків із формуванням репродуктивного здоров’я, яке в наш час у молоді дуже слабке. Дівчата і хлопці, що захоплюються наркотиками, тютюнопалінням і алкоголем, найчастіше є кандидатами на безплідність. Статеві стосунки, розпочаті в ранньому віці, спричиняють ризик венерологічний захворювань, і також позначаються на функції дітонародження в майбутньому. Наталія Павлівна розповіла також про планування сім’ї, яке допомагає людям свідомо вибирати кількість дітей і терміни їх народження, уникнути непотрібних тривог і хвилювань.

Держава намагається захистити молодь від впливу шкідливих звичок і допомогти усвідомити важливість репродуктивного здоров'я, тому що наступні покоління це майбутнє і благополуччя країни. Особливо важливо, щоб репродуктивне здоров'я жінки і чоловіка мало цінність, як для самих майбутніх батьків, так і для держави.

Проведення засідання поєднувалося із переглядом відео-ролика «Планування сім’ї» та представленою в читальному залі виставкою-міркування «Твоє здоров’я – у твоїх руках».